düdüklüde kuşbaşı et haşlama


Düdüklü tencerede kuşbaşı et nasıl haşanır diyorsanız; bu basit tarif işinize yarar. Resimde gördüğünüz haşlanmış kuşbaşı et, dana döş etidir. Çok serttir, bilirsiniz. Düdüklü tencerede bu yarım kilo ağırlığında ki eti, iki su bardağı su ile 20 dakikada yumuşacık haşlandı. Kullandığım eski model, lastik contalı düdüklü olduğunu belirteyim.

Kullandığım Malzemeler
  • 1/2 Kg. dana kuşbaşı döş eti
  • 2 su bardağı soğuk su

Pişirme Yöntemim
  • normal alev ayarında ocağı yaktım
  • düdüklüyü üzerine oturttum
  • içine kuşbaşı dana etini koydum
  • üzerine 2 su baradağı soğuk su ilave ettim
  • düdüklünün kapağını kapadım
  • ilk düdük sesinden sonra saat'a baktım
  • 20 dakika bitiminde ocağı söndürdüm
  • tencereyi musluğun altına tuttum ve soğuttum
  • kapağını açtım ve haşlanmış etimi aldım
  • ne güzel değil mi? siz de yaparsınız.

Bu blogdaki popüler yayınlar

peynire tuzlu su nasıl yapılır

kuşbaşı et haşlama

donmuş balık nasıl çözülür