mantarlı et sote


Mantarlı et sote tarifi, nasıl yapılır? Mantarlı et sote veya mantarlı et kavurması, çeşitli sebze katkılarıyle yapılabildiği gibi, etle mantar (tereyağı veye zeytinyağı ile, ya da birlikte) doğrudan kavrulabilir. Her iki mantar sotenin kendine göre tat ve lezzeti farklıdır. Bu yemekte etin çabuk pişmesi adına, bifteklik dana eti kullandım ve kuşbaşı doğradım. Mantar çeşiti olarakta istiridye mantarı kullanım. Yemeği tatlandırmak için, karabiber ve tuz kullandım.

Kullandığım Malzemeler
  • 200 gr. istiridye mantarı
  • 200 gr. bifteklik dana eti
  • 3 çorba kaşığı zeytinyağı
  • karabiber
  • tuz

Mantarlı Et Sote yemeğini Yapma Yöntemim
  • tavada zeytinyağını düşük alev ayarında ısıttım
  • üzerine eti ilave ettim normal alevde kavurdum
  • ardından mantarı ilave ettim suyunu çekinceye kadar kavurdum
  • üzerine karabiber, tuz'u ilave ettim
  • malzemeleri karıştırdım, tuzunu ayarladım
  • ve tavayı ocaktan aldım
  • ne güzel değil mi? sizde yaparsınız.

Bu blogdaki popüler yayınlar

peynire tuzlu su nasıl yapılır

kuşbaşı et haşlama

düdüklüde kuşbaşı et haşlama

donmuş balık nasıl çözülür